Post by roicondesity on Mar 6, 2022 19:09:30 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Benji Bananas ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Benji Bananas IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ munten ontgrendelen ▞▞▞
▞▞▞ Benji Bananas 2022 version ▞▞▞
Benji Bananas Piedzīvojumu spēles hmy
De controles. ik vind het niet leuk
Lachen
Slechte besturing voor aap moet worden geüpgraded
Het is een leuk spel maar ik kan hem ineens niet meer openen!! Ik hoop dat dit in de volgende update zal worden verwerkt.
vroeger was het leuk nu fuuuuuuuul van reclames. je hebt het vermoord
Beste lezer, Deze gane is geweldig! Nou ja, voor mij althans. Ik speel het als een tijdverdrijf. Uitstekend spel, vooral als je een tijdje een pauze wilt nemen van socmed, wat ik vrij vaak doe. Het is geweldig!Liefs, vreemdeling
Leuk en een te gek spel
Benji Bananas Avanture oxq
Het is een beetje saai
Goed spel om te spelen en geeft voldoening. Verder is het geweldig
Kun je het spel updaten omdat het wat visuele problemen heeft. Ik speel het op een nieuwere telefoon en soms maakt het zwarte randen aan de zijkanten, soms verdwijnen ze, maar je kunt ze nog steeds een beetje op de achtergrond zien
pubg mobile lite
Het maakt niet uit hoe ver je komt, het spel begint je opnieuw. Het spel is stom in mijn ogen
Heel leuk 👍👏😊spel
Benji Bananas Приключенски jmbl
Dus voor kleuters
Ik wil een ster geven, want wanneer ik dateer, is dit niet dowloding en mijn batterij was leeg en mijn gegevens zullen slechts 2,3 gb zijn, jongens, besteed je tijd niet
3 ster wil moet hele tijd video's kijken
Ultimate Fishing Simulator Simulação yfgp
Niet zo leuknnnnnnn hoe getoond in de foto's van advertenties
Slao
OMG ik heb deze lang niet Meer gepeeld zoo leuk download dit pls
Veel te veel reclamevideo's!!!
Dit is echt een heel leuk spel !!!!! Je zult het zelf pas ontdekken als je het een paar keer hebt gespeeld !!!! Het is niet alléén leuk maar ook fantastisch!!!!!😁😁😁😁😁😁😁✨✨✨✨✨✨😁😁😁😁😁✨✨✨😁😁😁😆😆😆😇😇😇😀😆😇😇
S3
dit is een heel slecht spel 😑😑Ik vind dit spel niet leuk🤡🤡🤓🤢🤢🤒🤒🤒
De game werkt niet
Het is niet het leukste spel maar gaat wel
Benji Bananas Cabaran vikv
Dit is een geweldig spel, maar mensen kunnen niet stoppen met het spelen van dit spel en houden van 😍 😍 😍 je spel
Sorry, ik geef het 3 omdat Benji leuk is Spel ja, maar als ik de 1-ster zie, is iemand erg boos, dus los haar probleem op
Beste spel ooit. Graphics zijn te mooi, zelfs de muziek is gewoon het beste. Ik heb een leuke en perfecte tijd om dit te spelen. Je kunt dit ook spelen tijdens een depressie. Leuke opluchting. Gewoon ongelooflijk!!... Ik hou van dit spel en de beste wensen aan de maker van het spel voor de toekomst.
Dit spel is geweldig😍
Ik vind dit een leuke app.☺😊😀😂😃😄😅😆😇😉😤😐😕😑😴😱😩
Ik vind dit spel erg leuk. Ik speel dit spel al sinds ik jong was. Dit spel is zo grappig. De beste reden is dat ik samen met mijn zus op één telefoon kan spelen💗Dit is zo geweldig😊💗
Ik ben dol op dit spel, maar soms word ik een beetje boos dat je nieuwe haren of nieuwe dingen kunt toevoegen